Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.
Technologie

Czemu warto pomyśleć o wdrożeniu google analytics 4

W czasie prowadzenia swojego biznesu w internecie ogromnie ważne jest dysponowanie informacjami o tym, jak się zachowują użytkownicy. Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi dających taką wiedzę, a jednym z nich jest google analytics 4 dla sklepu. Jest to najnowsza odsłona narzędzi pochodzących od Google, jaka w porównaniu ze swoim poprzednikiem daje wiele wymiernych korzyści. Po pierwsze twórcy zdecydowali się postawić na całkiem odmienne podejście, opierając cały model o tak zwane zdarzenia. Podejście takie pozwala na to, żeby dostać pełne dane o użytkowniku bez względu na to, czy używa on jakiejś aplikacji czy internetowej strony. To do tej pory było niewykonalne, a dla specjalistów którzy się zajmują promocją tego typu dane są niezwykle cenne. Można poznać dzięki temu ogólne zachowania użytkowników od pierwszych wyszukiwań aż po finalizację transakcji, a to umożliwia lepsze dopasowanie wszystkich procesów.

Poza tym w nowych narzędziach udostępniona też została opcja przewidywania, w oparciu o dostępne dane można będzie prognozować potencjalne zachowania klientów, i indywidualnie próbować ich skłonić do podjęcia właściwych działań. Ze względu na to, że najnowsze google analytics jest zupełnie niezależne od poprzedniego, to sporym zmianom także uległ panel administracyjny. Usunięto z niego dużo dostępnych do tej pory analiz i raportów, a w ich miejsce dołożono kilka nowych. Twórcy wiele wysiłku włożyli w dużą automatyzację, przez co konieczność ręcznego konfigurowania i dodawania tagów zostały ograniczone w zasadzie do niezbędnego minimum.

Jeżeli kogoś interesować będzie google analytics 4, i chciałby to narzędzie wdrożyć w swojej firmie, to ma parę opcji do wyboru. Jeżeli posiada odpowiednie doświadczenie, to spróbować może samemu wszystko zainstalować i skonfigurować, specjalnie trudne to nie jest a wiele informacji można znaleźć w internecie, na przykład w serwisie https://clickflow.pl/blog/google-analytics-4-wdrozenie-dla-ecommerce-krok-po-kroku/. Nie ma również żadnego problemu, żeby wynająć specjalistyczną firmę, która zajmie się wszystkimi pracami.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dodaj komentarz